Hogy milyen volt, amikor félóráig bogozgattam az általa összekevert fonalakat, Vagy amikor rendszeresem külön szemeteskukával kellett az neki beágyaznom, mert előző este kézművesműhelynek használta a fekhelyét.
Vagy amikor 5 fokban sapka nélkül nyitott kabátban jött haza az iskolából, mert lusta volt rendesen felöltözni.
És vidám arccal mesélem tovább a zokni, tankönyv-, számára fontos iratok- stb (a sor bármivel és bármeddig folytatható) idegtépő keresésének akkora már biztosan roppant mulatságos történetét.
No meg azt, hogy "úgy is tudom, minek csináljam meg"- felkiáltássala csak félig készítette el a házi feladatát,
Persze az is lehet, hogy a logopédus esetet fogom inkább előhozni, amikor addig hintázott a széken, amíg hátra nem esett, ám rögötn fel is ugrott és a "semmi baj, cselgáncsozom" mondattal próbálta a logopéduson jelentkező szívroham első jeleit kezelni.
Lesz mit mesélnem, hiszen András még 8 éves sincs és hát a zseniális, ám szétszórt professzori énjéből még csak a szétszórtság látszik. De az nagyon.
Persze én kitartó vagyok és reménykedem, hogy mire felnő megérkezik a másik fele is hozzá.
És akkor majd mosolyogva mesélem a gyermekkora iránt érdeklődő újságíróknak ezeket a történeteket az ideggyógyintézet teraszán....
No comments:
Post a Comment