Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, January 23, 2014

Tudom

Tudom miért késett az idei tél.
Miattam.
És nem úgy, ahogy gondolnátok, mert bár  igaz, hogy tavaly is túlfogyaszottam a földgolyó készleteit és rengeteg üvegházhatású széndioxidot és metángázt engedtem a levegőbe, de most nem ilyen hosszú hatású dolgokról van szó. Az ok ennél sokkal közvetlenebb: a télikabátom az.

A kabát ugyanis nem készült el november végére, meg december közepére, de még január elejére sem.
Írhatnám, hogy hát azért, mert jó munkához idő kell, de nem.
Én voltam ilyen béna. Meg öntelt, hiszen csak egy saját képességeit túlértékelő ember áll neki pár póló, meg szoknya megvarrása után egy egész télikabátnak (béléssel).

No mindegy, szumma szummárum tegnap felvarrtam a kabátra az utolsó gombot.
Ma meg leesett az idei első hó....



No comments:

Post a Comment