Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, November 17, 2013

Nocsni

András növeszti a haját.
Ebben nincs semmi új, András mintegy 3 éve növeszti a haját.
Hogy mégsem lettt ez idő alatt egy vukiszerű beszélő lény, annak köszönheti, hogy a Zuram rendszeresen levágja a loboncát.

Szerintem András ezért veszi le folyamatosan a zokniját (Iván szerint nocsniját), és jár mezitláb.

Az összefüggés nyilvánvaló.
A hoszú haj ugye az egyéni szabadság(vágy) kifejezésére szolgál.
A láb meg az egyént testesíti meg. Ahogy a lábunkkal bánunk, ahogyan vélekedünk róla, úgy bánunk/vélekedünk saját magunról.

Mivel  András egyéni szabdságának a fején  gátat, bár inkább frizurát szabunk, ezért a lábát teszi rendszeresen szabaddá.

Persze tök jó lenne, ha a szadadságolás után feleslegessé vált zoknikat nem szórná szét a lakásban, mert így azokat nekem kell összeszedegetnem, ami az én időmböl vesz el, tehát közvetlenül korlátozza a személyes szabadságomat,
de ezt már más filozófiai síkra tartozik...

2 comments:

  1. Nyáron megkérdeztem tőle:
    - Andris! miért vágattad le a hajad?
    "- nem tehettem semmit. kényszerítettek rá."
    (tágra nyílt szemek, AZ az okos fejingatás és széles gesztikulációk kíséretében, az arc inkább tudományos, mint sajnálkozó konkrétcsávósan)

    :-)

    ReplyDelete