Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, December 7, 2013

egy sima, egy fordított...

A legtöbb nő sima.
Én fordított vagyok,
(Persze lehet, hogy én vagyok sima és a többiek fordítottak, de ez ugye Einstein óta nézőpont kérdése).

Mert a legtöbb nő órákig képes ruháka és cipőket nézni és próbálni, hogy is áll nekik.

Ezzel szemben én mindig prá pillanat alatt besaccolom az üzlet tartalmát kiválasztom azt a két-három darabot, amit akarok gyors próba aztán viszlát.
Persze nőbő vagyok, de mindig az az érzésem, hogy az aktuális divatdiktátorok épp nem az én ízlésemet tartják etalonnak.

Szóval elkezdtem varrni. Csak úgy próbaképpen.
Azóta képes vagyok órákig anyagokat és szabásmintákat nézni és gondolatban próbálni, hogyan is állna nekem....

No comments:

Post a Comment