Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, November 15, 2013

Sziasztok, Kata vagyok és

...kocapeszketariánus.
Persze próbálom csak hallal kiegésztíteni a vegetariánus táplálkozásomat,de ha  a gyerekem otthagyja az étteremben az a  fél rántott húst (egyre ritkább) akkor én bizony megeszem.


Oké, oké a nagyüzemi állatartást, meg a mindennapi húsevést rossznak tartom, de ez már akkor is így volt, amikor még hivatalosan húsevő voltam. A (koca) peszketariánusságtól nem világosodott meg az elmém.


De ha  a gyerekem otthagyja az étteremben az a  fél rántott húst (egyre ritkább) akkor én bizony megeszem.
És nincsenek ettől etikai problémáim, mert én nem ezért nem eszem húst, mert szeretem az állatokat, hanem azért, mert utálom a gyümölcsöket és zöldségeket, tehát mindent megteszek, hogy elpusztítsam azokat.





No comments:

Post a Comment