Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, February 13, 2009

Köszi Timi, elkaptam!


Mármit a labdát, remélem, majd kívánhatok valamit Tibibácsitól... 


Akkor itt az én ötösöm:
megosztott első helyen:
1. A férjem és a házaséletünkön folyamatos fejlesztése (de főleg a férjem fejlesztése, a másik ebből következik).
1. A gyerekeim és a gyereknevelés. Igazi kihívás, ezért szeretem, az elmúlt 5 évben hatalmas változásokon mentem keresztül, hogy képes legyek ezeknek megfelelni
majd:
3. természetesen a blogom és a fórumozás. Jó tudni, hogy vannak mások is hasonló cipőben (persze csak metaforikusan, utálom ,ha egy nőn ugyanolyan cipő van, mint rajtam, ruháról ne is beszéljünk)
4. a házunk és a kert. 80 éves parasztház, még álmomban is azon agyalok, hogy tudom a modern kor és kis családom igényeinek megfelelően átalakítgatni.
5. a kineziológia (meglepő, mi?!), mert folyamatosan tanulnom és képeznem kell magamat miatta. 

(köszi annak, aki kitatlálta, nagyon érdekes volt mások függőségeit olvasgatni)

Én is dobom tovább, Pogiii, Csibek,  ha olvastok és van kedvetek, csatlakozzatok a játékhoz, ahol arra kérdésre kell válaszolni, hogy mi az 5 legnagyobb függőségetek, majd a kérdést virtuális labda képében tovább kell dobni egy-két ismerősnek!

Fazsiri, neked is dobnám, de sajnos nincsen hová...

No comments:

Post a Comment