Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, April 6, 2013

Soha ne mondd!

Meg ne is gondold.

Mert aki úgy fejezte be a gimnáziumot, hogy
semmi német, semmi sport és Ausztriábsa biztosan ne költözök, és
most ausztriában németül sportedzéseket tart, az csak tudja.

Ennek ellenére továbbra is mondok dolgokat, meg gondolok is.
Legutóbb például azt, hogy mi a francnak csinál extrán nekem a nővérem lencsés fasírozottat.
Oké, hogy semmi  eszem hús alapon élek, de abba sem halok bele, ha pár napig csak köretet eszek.
Ráasdásul a fasírozottat még húsos formában is kerültem....

Persze Kata gondol, Luca meg süt.
És jól tette! Mert ilyen finom vega kaját ritkán eszik az ember. Tökéletes fűszerezés (fokhagyma hmmm.....), kellemes állag, harapható, nem toggyogós, mégsem kemény.

Az elején azt gondoltam:
ki a fene fogja megenni ezt a menniységet, mert én biztos nem!?

Válaszolni felesleges, az osztrák-német-sport párhuzam alapján szerintem bárki kitalálhatja a választ...

No comments:

Post a Comment