Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, April 14, 2013

"Pukkancs", négy betű.....

Megfejtettem.
Hiszen ha valami "pukkancs", és négy betű, az csak Iván lehet

Csak tudnám, hová kell beküldeni, mert akkor beküldeném, és talán nyernék is.
Ha mást nem, akkor egy kis nyugalmat.

Mert amíg Iván posta fodultával visszajönn 1-2 hét biztosan eltelik majd.
Csak tudnám hová kell beküldenem a helyes megfejtést...

Mert ő igazi négybetűs pukkancs.
Neki az első szava akkor is "nem", és az első 10 perce  akkor is hiszti, ha pontosan azt akarja, amit én.
Ha pedig mást akarunk, akkor a második, harmadik..... ikszedik szava is "nem", a hiszti időtartama pedig a "nem"-ekkel egyenes arányban növekszik.

Megfejtettem.
Azért pukkancskodik,
mert ő egyedül szerene dönteni, csakhát még nem megy neki, mert fél attól, hogyha rosszul dönt, visszautasítják.
Szeretné rögtön meghozni a helyes döntés, de az én kész "döntés-konzerveimet" túl büszke elfogadni, mert utálja, ha más segít neki.
Mert ő egyedül szeretne dönteni.
Csakhát  fél attól, hogyha rosszul dönt, visszautasítják. Ettől pedig  tiszta ideg lesz.
Tehát jön a hiszti.

Megfejtettem.
Nem az én idegrendszerem totális összeomlását akarja elérni, hanem a saját belső feszültségét vezeti le a hiszitvel.

Megfejtettem.
szóval most próbálok neki segíteni úgy, hogy egyszerre több "konzervvel" kínálom meg, persze olyan furmányos módon, hogy azt gondolja, ezek tulajdonképpen az ő ötletei.
Ha pölö ordítva akar elsőnek fürödni, de a kádban már a bátyja ül, akkor felajánlom neki, hogy választhat, második, vagy  harmadik lesz, esetleg nem fürdik.
Ő persze még pár percig ordít, hogy dehát mondta, hogy első akar lenni, aztán megnyugszik, és dönt.
Én pedig megdícsérem, hogy egyedül milyen jó döntést hozott.

Megfejtettem.
Csak tudnám, hova kell beküldeni a helyes megfejtést.

No comments:

Post a Comment