Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, March 18, 2011

A katalógus



A fiam szerda délután úgy jött haza a suliból, hogy másnapra újságokból kivágott tavaszi képekett kell vinni.

Egyszerű kérés, csak egy probléma van vele, én nem olvasok magazinokat. És amit olvasok, az is rögtön megy a papír-konténerbe...
Így hát nem volt otthon tavaszi kép.
Hát elindult a brénsztorming, végül arra az elhatározásra jutottam, hogy az internetről nyomtatok majd ki valami jogtiszta anyagot....
Nem álltam neki a dolognak rögötn, mert a nagy gondolkozástól megéheztem.

Evés közben unottam lapozgattam a Kerülte Krónika újságot, aminek a közepéből egyszercsak kihulolot valami,
a helyi bakácsáruhát TAVASZI KATALÓGUSA!
Természetesen teli mindenféle tavaszi képekkel.
Mondanom sem kell, nagyon megörültem és szépen kivágogattam a megfelelő képeket.
Beleraktam egy mappába, majd a gyerek táskájába.

Ügyes voltam, csakhát senki nem értékelte a dolgot, mert a gyerek még aznap este belázasodott, és másnap nem is ment iskolába.....

-------------------------------------------

Mein Sohn kam am Mittwoch Nachmittag aus der Schule mit der Bitte nach Hause, dass er am nächsten Tag Frühlingsbilder mitbringen soll.
Eine ziemlich einfache Frage, es gib nur ein Problem, ich lese keine Magazine. Und wenn doch, dann es gehen die sofort ins Altpapier.
So fand ich zu Hause keine Frühlingsbild.

Und das Brainstorming began . Schließlich habe ich beschlossen aus dem Internet Bilder auszudrucken......
Ich fing nicht gleich an, weil ich vom großen Denken Hunger bekam.
So fang ich an zu essen, und dabei die Bezirksblätter zu lesen und dann plötzlich fiel etwas heraus, der Frühlingskatalog eines Baumarktes!
Natürlich voll mit Frühlingsbilder.

Ich freute mich und fing an die entsprechendenBilder auszuschneiden.
Dann packte ich sie in eine Mappe und dann in die Schultasche.
Ich war ziemlich gut, aber niemand lobte meine Arbeit, weil mein Kind schon am selbigen Abend Fieber bekam und so am nächsten Tag nicht in die Schule ging...

No comments:

Post a Comment