Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Monday, November 1, 2010

Change happens/ Change happens



Biztosan mindenki ismeri azt a viccet hogy a szovjet hadseregben fehérneműcsere van; Szergej cserél Szásával Mása Igorral...
...és Iván Andrással.

Történt ugyanis hogy én éppen cselgáncs edzésen voltam és a Zuram vite az esti programot.
Igaz hogy én előtte kikészítettem a gyerekek ruháit, ám András egy laza mozdulattal Iván pizsamájához dobta levetett alsógatyóját.
A Zuram meg ráadta a gyerekre.

Én észrevettem.
Kicseréltem.

-------------------------

Ich denke jeder kennt den Witz, wenn die Soldaten der sowjetischen Armee ihre Wäsche wechseln; Sergej mit Sasha, Igor mit Masha....
.....und Iván mit András.

Es war nämlich so: ich war beim Judo, deshalb machte MM das ganze Abendprogram
mit den Kinder.
Wahr ist, dass ich die Kleidung den Kindern vorbereitete, aber András warf mit einer lässigen Bewegung seine gebrauchte Unterhose auf den Schlafanzug von Iván
Und MM zogte sie dem Iván an.

Ich habe es bemerkt.
Ich habe sie gewechselt.

2 comments:

  1. Nojci, a teljes vicc így szól:

    A szovjet hadsereg egyik őrmestere bemegy a kaszárányba, és elkálltja magát:
    -Katonák ma fehérneműcsere van, mindenki sorakozzon fel.
    Katonák felsorakoznak, az őrmester folytatja:
    -Tehát Szergej cserél Másával, Igor Szásával......

    ReplyDelete