Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Wednesday, July 14, 2010

Tudtam



Tudtam, hogy András valaminek neki fog menni, valamit ki fog borítani, vagy fel fog dönteni.
Meg is tette, kábé ilyen sorrendben.
Mondjuk nem okozott nagy meglepetést, mert egy óvodai évzáró ünnepségen sok minden van, amivel a fent említett dolgokat el lehet követni.

Azt is tudtam, hogy Tomi legalább egyszer bele fog hülyéskedni az előadásba.
Meg is tette, szerencsére az összes vele egyívású gyerek is, így legalább nem volt annyira feltűnő.

Sőt, még azt is tudtam, hogy Iván rá fogja vetni magát a csois fánkokra, és hogy tetőtől talpig össze fogja kenni magát.
Meg is tette, ám én minden előzetes megérzésem ellenére mégsem hoztam magammal váltópólót.

Azért a gyerek megoldotta a dolgot.
Csak előbb megvárta, amíg elegendő számú óvodai személyzet, szülő, gyerek, és egyéb kapcsolódó rokon gyűlik egy helyre.
Akkor ő eléjük állt, és egy laza mozdulattal ledobta a trikóját.

Mindig volt stílusérzéke....

No comments:

Post a Comment