Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, July 29, 2010

Szabad a vásár!



mottó: A kindertojást azért hívják meglepetéstojásnak, mert a szülő igencsak meglepődikk, amikor a pénztárnál meglátja a többi áru között.

Gyerekekkel bevásárolni kiváló program!
A gyerekeknek.

A 30 perces bevásárlás első 25 perce úgyaniss a játékosztályon telik, ahol csemetéim gondosan körbejárnak mindent, majd kiválassztják azokat a tárgyakat, amelyek elengedhetetlenül szökségesek egy átlagos kisgyermek kielégítő testi-lelki fejlődéséhez, végül megígértetik velem, hogy a soron következő ünnepek valamelyikén meg is fogom nekik venni.
Én pedig megígérem, annak ellenére, hogy már abban a pillanatban tisztába vagyok vele, nem fogom tudni ígéretemet megtartani, mert a kívánságlista meglehetősen hosszú.

Esetleg ha ezentúl megünnepelnénk a hannukaht, a kínai holdújévet, a rammadan végét, a napéjegyenlőséget, és Brúno, a prágai állatkert vizilovának születésnapját, akkor talán cirka 37 év alatt képes lennék rá...
Mindegy, a lényeg, hogy a gyerekek annyir lekábulnak az élménytől, hogy a maradék 5 percben zavartalanul vehetem meg a szükséges árukat.

Aztán a bevásárlás végén jön sa sorbanállás. Ennke ideje napszaktól, nyugdíjas néni- sűrűségtől, és leárazástól függően minidg változik.
Nem szoktam nézni az órámat, mégis pontosan meg tuom mondanik, hány percet áltam sorba, pontosan annyit, ahány csokoládét Iván várakozás közben a futószalagra pakolt.

No comments:

Post a Comment