Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, October 1, 2009

mens sana....



in corpore sano!
Szóval ép testben, ép lélek.

Igaz, estére nálam ez inkább "ép testben épp, hogy élek" formában működik, de fáradság ide, Jenő (az a kis hapsi, aki a fülemben ül, és állandóan azt hajtogatja, "Ne mozogj, inkább egyél sok csokit!") oda, gondoltam azért mégis ráveszem magam, és kéthetente egyszer cselgáncsra fogok járni.
Aztán majd ha a gyerekek nagyobbak lesznek, jön a heti edzés, de hol van az még.....

Szóval kalandra fel, edzőterembe be!
Tettre készen indultam neki és még az sem tántorított vissza, hogy első kézből a fiú öltözőbe nyitottam be. Nagy úr a megszokás, hiába, a fiaimat már egy éve hordom ugyanoda és hát még soha nem jártam a női öltözőben...
Azért gyorsan sikerült megtalálnom azt is , amiben nagy szerepet játszott éles logikám, a finom női megérzés, és az, hogy az öltöző 30 centire van a másiktól.

Átöltöztem, és végre kezdetét vette az igazi edzés.
Edzőbácsi előrelátóan egy zsenge, tizes évei elején járó lányka mellé osztott, biztos, ami ziher alapon, mégiscsak kezdővagyok.
Azért gyorsan kiderül, hogy bár a technikai tudásom finom szólva is a béka hátsója alatt leledzik, de erő- és kitartás tekintetében nem maradok le parterem mögött, ezért hamarosan odajött hozzánk, és felszólított őt, nyugodtan rángasson, dobjon engem erősebben.
A lány válasza rövid volt , és lényegre törő:
-Nem merem, mert öreg!

No comments:

Post a Comment