Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, April 23, 2009

miért?


-miért akkor kell még háromszor visszamennem valamiért, amikor amúgy is késésben vagyok?

-miért akkor alszank a a gyerekeim reggel 6-nál tovább, amikor fél hétkor úgyis kellni kell?

- Iván miért kell fel az éjszaka közepén és áll neki teljes csöndben tépkedni a hajamat?

-miért van az, hogy egyikünk sem használja a kocsit heti 1-2 alkalomnál többször, mégis pont akkor kell a Zuramnak is az autó, mint nekem?

- miért állneki András rögötön fejhangon visítani, ha nem tetszik valami?

- miért nem párosítják össze magunkat a zoknik, miért nekem kell velük küzdeni?

- miért van, hogy aférjem, és a fiaim csak az én hangomra nem reagálni, minden más akusztikus szignál rögtön meghallanak?

- miért nekem van a legkevesebb mosni, és vasalni való ruhám, amikor csak én vasalok, és mosok?

- miért lesz az addig jó evő gyerekem 3 éves korára válogatós?

- miért akar Tomi mindenáron olyan születésnapi tortát, amit biztosan nem fogok tudni megcsinálni?

-miért nem keres a férjem többet?

- miért nincs egy időtágító gépem, amivel a napi 24-ből legalább 48-at tudnék csinálni?

- miért akkor tart rám mindenki igényt, amikor elmegyek 4 percre zuhanyozni?

- miért nincsenek már szombat esténként a tévében jó kis filmek, meg szórakoztató műsorok?

- miért sikerül jól a kaja, ha csak kis adagot csinálok belőle és miért lesz ehetetlen, ha nagyobb porciót készítek?

MIÉRT? MIÉRT? MIÉRT?

No comments:

Post a Comment