Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, January 25, 2009

A pancsoló kislány (részlet)

illetve inkább a pancsoló kissrác(ok)

(...)Jaj úgy élvezem én a strandot,
Ottan annyi a szép és jó,
(Az az igazság, hogy nem élvezem a strandot, már gyerekként sem élveztem. Én furcsa kislány voltam, a palacsintát sem szerettem, és a tejbegrízt sem.)


Oly sok vicceset látok, hallok,
(illetve látnék, és hallanék, ha nem kéne a két szememmel három felé figyelnem)
És még Bambi is kapható !
( és ha még csak Bambi lenne kapható, gyakorlatilag minden kapható, de én élelmes anyuka vagyok, vittem enni-, és innivalót)



A strandon az is jó, hogy van még sok gyerek (...)
(pláne, ha mi is megjelenünk. Ilyenkor rögtön megsokszorozódik az egy négyzetméterre jutó, pancsoló kissrácok száma)
(...)De este szomorú a hazafelé út,
(már akinek...)


Mert otthon az anyu a fürdőkádba dug.
(Naná, nekem is kell egy kis nyugi.)
Már volt vele ez'ét már nagyon sok vitám, Mert ki hallott még ilyen dolgot, fürdeni strand után. (...)
(bár ami igaz, az igaz, tisztának tiszta a gyerek, minek folyassak még plusszban rá a vizet ?)

No comments:

Post a Comment