Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Tuesday, March 3, 2015

Tetthely

Hazudtam.
Szerencsére nem a bíróságon, eskü alatt, hanem a iskolapedelusának németül.
Szóval nem lesz következménye, mert úgyse olvassa a blogot.

Mentségemre szolgál, hogy, a különböző krimisorozatok anyukáihoz hasonlóan, a fiamat védtem.
Pontosabban magamra vállalatam azt, amit ő követett el.

Egyszerűen bementem az iskola pedelusához és az t mondtam neki, hogy én szakítottam el a tornatermi gyűrűnehezéket tartó bőrszalagot. Ő erre azt mondta, hogy minden rendben, bárkivel előfordulhatott volna.
Oszt ennyi.

Mert hát véletlenül történt ugye, a szalag már elég elhasznált állapotban volt, dehát tisztába voltam bvele, hogyha azt mondom, hogy a gyerek volt, akkor azt fogák gondolni, hogy biztosan valami hülyeséget csinált,azért szakatt el.
Pedig nem is....

No comments:

Post a Comment