Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, February 15, 2014

Praxis

A Burda legújabb számámban van egy menyasszonyi ruha rész. Megnéztem és kiszúrtam magamnak a képen látható modellt.

Mivel én elég praktikusan gondolkodom,  mondtam is a Zuramnak, hogy vegyen már el még egyszer feleségül, mert akkor megvarrhatom magamnak ezt a ruhát. (A napi bevásárláshoz mégsem hordhatom.)

Mivel ő is elég praktikusan gondolkodik, mondta is nekem, hogy nem vesz el megint de a ruhát azért  megvarrhatom. (A ruha esküvő nélkül mégis olcsóbb.)

Én még gondolkodom, az interneten az anyag mellé egy jó válóperes ügyvédet is keressek-e.

2 comments:

  1. néha nekem is megfordul a fejemben, hogy újra össze kéne házasodnunk a Férjjel.
    És mindig akkor, amikor találok valami szuper menyasszonyi ruhát.
    Mondjuk én még nem mertem felhozni ezt a témát otthon... :P
    :D

    ReplyDelete
  2. majd ha Te is Ti is 11 éve lesztek házasok, biztos könnyebben jön majd a szó a szádra... :)

    ReplyDelete