Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Wednesday, February 5, 2014

Darwin

Természetesen kiválasztódtam.
Erre persze nem most jöttem rá, csak éppen most jutott eszembe megosztani a dolgot.

Mert most megint sikerül megélnem a természet erőit. 

Amikor még épphogy volt annyi hely az útra dőlt fa mellett, hogy a kocsival átcsússzunk, majd egy percre rá láttuk, ahogy hatlamas fényjelenség kíséretében kiég egy fővezeték, majd jó hangulatban, ám kissé sőtétben ebédeltünk az egy napja áram nélkül lévő barátainknál, megint éreztem, hogy nem nekem való a "régen-minden-jobb-volt" parasztromantika.

Attól sem jött meg a kedvem a tyúkudvarra, hogy magas sarkú csizmában és otkotür (ejstd: haut couture) kabátbna nézhettem, ahogy a fiaim az örömtől sikongatva szedik ki a , már elmézést a szóért,  szart a tehenek alól, adnak enni a kecskéknek és látják el a bocikat tejjel.

Kár is szépíteni a dolgot, én már véglegesen kiválasztódtama természetből.
A félnomád viszonyok közötti sátorozást viszont szeretem. 

Ki érti ezt, lehet, hogy én valami új alfaj vagyok?

No comments:

Post a Comment