Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Tuesday, July 2, 2013

Nyaralás


A Zuramat elküldtem Anyósékkal Horvátországba nyaralni.

Én pedig ezalatt szépen nyugodtan kifestem és átrendezem a lakást, kapálok a kertben, levendulázok, elvégzek kisebb és a  nagyobb javításokat és táskát varrok.

És ezalatt senki nem macerál, hogy adjak neki enni, nem kell soför játszanom, a szennyesláda üres, és én addig használom azt az egy tányért és poharat, amit reggel előveszek, amíg a Köjál ki nem jön.

Ezalatt a Zuram nyaral. Anyóssal, apóssal, három gyerekkel.
És mind az ötre neki kell vigyázni, hogy ne csináljanak hülyeséget, hogy minnél kevesebbet veszekedjenek és, hogy elégedettek legyenek.

Szóval elvileg én dolgozom és a Zuram nyaral.
Mondom elvileg....

4 comments:

  1. Na de melyiket, a felvigyázást, vagy az otthoni nyugit? :)

    ReplyDelete
  2. Jó kérdés... A majdnem két éves lányom még pár óránál csak egyszer volt külön tőlem, úgyhogy azt mondom, inkább menjenek ők. Már ígértem nekik, hogy nem fogok kifeküdni a nyugágyba.

    ReplyDelete
  3. mekkora ötletet adtál.
    jövőre befizetem őket egy görög körutazásra. vagy valami olyan helyre ahonnan marha drága a roaming....

    ReplyDelete