Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, July 12, 2013

Kultur-sokk (inkább kevés)

Miután már minden itthoni könyvet legalább 3szor kiolvastam, és rájöttem, hogy ha állandóan új könyvet vásárolok, akkor helyhiány miatt hamarosan elkezdhetem a gyerkeimet beadni a zaciba, végre beiratkoztam a helyi könyvtárba.

Persze nem voltak nagy elvárásaim, tudtam, sem OSZK-t sem Szabó Ervint, de még csak egy Szfvári Városi Könyvtárt sem vártam. Tudtam, ez igy egy kisváros egy nagyon vidékies vidéken (ahol még a polgármesternek is van traktorja) de azért meglepődtem.

Nem kicsit, nagyon.
Annyira, hogy amikor bementem, az volt az első dolgom, hogy kijöttem.
No nem sznobságból, hanem mert azt gondoltam, beiratkozás előtt megnézem hogy az előtéren kivül még milnyen helyiségek vannak.

Nos...
Nem voltak helyiségek. Az "előtér" volt maga az egész könyvtár.
Hát mindegy, azért beiratkoztam, kivettem néhány könyvet, amiket most igen-igen lassan olvasok, mert

1. a családom fele már itthon
2.  a tagságom jövő júniusig szól , én meg nem akarom már szeptemberre az összes érdekes könyvet elolvasni



No comments:

Post a Comment