Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, July 27, 2012

Anya K.O./ Mutti ist K.O.


Juli elején nálunk nyaralt az unokahúgom.
Minden nap fél hétkor kelte, elvégeztem a házimunkát, aztán egész nap aktívkodtunk a gyerekekkel, akik este fél tíz előtt nemigen kerültek ágyba.

Szombat estére már tiszta K.O. voltam, amikor véletlenül betévedtem a fürdőszobába.
Persze tudom én, hol a fürdőszoba és fürödni is szoktam napi rendszereséggel, de most tényleg betévedtem, ugyanis nem oda indultam.
Csak megcsapott a fürdőszoba "hűvös" levegője. Éppen bent állt egy kiszék, hát bementem és leültem.
Még szórakoztató programom is akadt, mivel  ment a mosógép.
A hőségtől, és a 4 gyerektől kikészült énemnek pont megfelelt; színes is volt, meg mozgott is.
Szeritem még vigyorogtam is hozzá...

----------------------------------------

Anfang Juli war meine Nichte bei uns.
Ich stand jeden Tag um halb 7 auf und erledigte die Hausarbeit, dann hatten wir immer einen Programmerfüllten Tag, der bis um halb 10 dauerte.

Am Samstag Abend war ich schon ziemlich K.O., als ich zufállig ins Badezimmer geraten bin.
Es war kühl und ruhig und es war auch ein kleiner Stuhl drinnen. So ging ich rein, und setzte mich auf den Stuhl.
Ich hatte auch ein gutes Vergnügungsprogramm, weil die Waschmachine gerade lief.
Ich war total fertig, die vier Kinder, die Hitze..... egal, die Waschmaschine war bunt und bewegte sich.
Ich glaube, dass ich dazu auch noch lächelte  .....

No comments:

Post a Comment