Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, October 16, 2010

Csináld utánnam!/ Mach's nach!



Mert a gyerek utánoz.
Ami néha mosolyt csal az acomra

Bevásároltunk Ivánnal, és én adtam neki egy gyere bevásárló kocsit.
Ő pedig pont úgy viselkedett, ahogy tőlem látta, tolta a kocsit és levette a polcról a dolgokat.
Igaz, hogy kutyaeledelre, csipős szószra és kefírre semmi szükségünk nem volt, de ezeket csomagolták a legszínesebb dobozokba, így bekerülhettek a kocsiba.
Aztán meg vissza a polcra....
Amivel Iván ugyan nem értett egyet, de engem nem érdekelt.

Végül eljutottunk a pénztárhoz és fizettünk (na jó, fizettem). Én be akartam rakni a cuccokat a szatyorba, amivel Iván nem értett egyet, de engem nem érdekelt...
...volna, ha a gyerek nem fut el a bevásárlókocsival.
Hát ráhagytam, tolja ki az autóig.
Ki is tolta, majd rutinos mozdulatokkal a csomagtartóhoz ment, kinyította, belehelyezte az 1 liter tejet és a 5 db zsemlét és jó hangosan bevágta az ajtót.
Pont úgy viselkedett, ahogy tőlem látta.

------------------------------------------

Weil das Kind alles nach macht..
Und es zaubert ein Lächeln auf mein Gesicht

Ich war einkaufen mit Ivan und ich gab ihm einen Einkaufswagen.
Und er hat sich so benommen, wie er es bei mir sah, schob den Wagen und nahm Dinge aus dem Regal.
Es stimmt, dass wir Hundefutter, scharfe Sauce und Kefir gar nicht benötigten, aber sie hatten die buntesten Verpackungen und deshalb landeten sie im Wagen.
Dann landeten sie wieder auf dem Regal....
Obwohl Iván damit nicht einverstanden war. Aber es interessierte mich nicht.
Endlich waren wir bei der Kasse und bezahlten (okey, ich bezahlte). Ich wollte die Sache in die Tasche packen, aber war Iván war damit nicht einverstanden.

Aber es interessierte mich nicht.... bis mein Kind mit dem Einkaufswagen weglief.
Und ich überlistete ihn, dass er ihn zum Auto schob.
Er machte es, ging zum Gepäckraum, sperrte die Tür auf, legte die Milch und die Semmeln hinein, und knallte die Tür laut zu.
Und er hat sich so benommen, wie er es bei mir sah.

No comments:

Post a Comment