Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, August 13, 2010

Összeesküvéselmélet-gyár



Én nem tudom mások hogyan csinálják.
Mert nekem nem sikerül.
És még olyan emberrel sem találkoztam, akinek sikerült volna.
Pedig biztos vagyok benne, hogy léteznek. Csak nem vallják be.
Esetleg hallgatási pénzt kapnak....

Tudom, rengeteg lehet a szabadidőm, ha ilyeneken agyalok, de képtelen vagyok szabadulni a gondolattól, hogy vannak, akik tudják a titkot.

Mert ez egy hatalmas titok, amivel biztosan iszonyú sokat keresnek a dobozgyártók.
Hiszen egy terméknek két doboz is le kell gyártani, az egyikbe csomagolják, a másikba meg azután teszi bele az ember, hogy megvette, kicsomagolta, és használta.

Aki még soha nem vett, nem használt és nem csomagolt vissza, abban jogosan merülhet fel a kérdés, hogy minek kell új doboz valaminek, aminek már eleve van.
Nos, mert nem fér bele!
Legyen szó felfújható úszómedencéről, társasjátékról, vagy fa golyópályáról, szinte biztos kudarcra vagyunk ítélve, ha eredeti csomagolóanyagába próbáljuk visszatenni azokat.

Persze vannak emberek, akiknek sikerül. Azoknak, akik a gyártósor végén becsomagolják a dolgokat.
Mivel egész nap ezt csinálják, ezért otthon is képesek visszapakolni a termékeket.
Persze csak azokat, amelyeket saját cégük gyártott.
A többivel biztosan ők is gondban vannak.

No comments:

Post a Comment