Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Wednesday, July 21, 2010

Tűz és víz



Én és a strand nem jövünk ki egymással.
Egészen pontosan azt nem tudom, hogya strand mit gondol rólam, de én nem szeretem.
Csak így, egyszerűen, minden hátsó gondolat nélkül.
És ezen még a büfében elfogyasztott jégkrém sem tud sokat változtatni.
Fagyizni máshol is lehetne.

Olyan helyen, ahol mindegy, hogy frissen borotváltam-e a lábamat, vagy, hogy elegedendő mennyiségű naptejet kentem-e a gyerekekre.
És ahol nem lőnek pofán átlagosan 3 és fél percenként vizipisztollyal.

Persze mondanom sem kell, a gyerekek nagyon élvezik a strandot.
Mind a 372 gumimütyürkéjükkel egyetemben.
És mivel az összeset nekem kell felfüjnom, majd a végén leeresztenem,
nyugodtan kijelentheten, hogy én, és a gumimütyürkék nem jövünk ki egymással.
Egészen pontosan azt nem tudom, hogya gumimütyürkék mit gondolnak rólam, de én nem szeretem azokat.
Csak így, egyszerűen, minden hátsó gondolat nélkül.
És ezen még a büfében elfogyasztott jégkrém sem tud sokat változtatni.
Hiszen FAGYIZNI MÁSHOL IS LEHETNE!

No comments:

Post a Comment