Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, December 27, 2009

Összefogaláls


Az első.
Az első karácsony.
Az első, igazi, karácsony.
Az első, igazi, gyerekes karácsony.
Az első, igazi, háromgyerekes karácsony.

Persze Tomi volt a legaktívabb. Miután kinyitotta a szemét, előbb fél-, majd negyedóránként, később 10 percenként 2 után pedig már átlagba 34 másodpercenként tudakozódott az angyalok holléte felől.
Akik szerencsére pontosan érkeztek. Épp akkor , amikor elkészültem a karácsonyi vacsorával.

András az angyalok érkezésével egyidőben kapcsolódott be a karácsonyba, Ivánnak pedig csak az ajándékok kibontása után esett le a tantusz.
De nem zavarta, hogy utolsónak érkezett, teljes vehemenciával vetette rá magát az ajándékokra. A bátyjai meg rá, mert Iván állandóan az ő új játékaikat akarta kipróbálni.

Én is kaptam ajándékot. Neki is álltam kibontani, de az első két órában sehová sem jutottam, mert percenként jött valamelyik gyerek, hogy rakjam össze/szedjem ki/ vegyem el Ivántól az épp aktuális mütyürt.

A Zuram is kapott valamit. Ő is örült (legalább is ezt mondta), majd az ajándékot egy laza mozdulattal besuvasztottta a kanapém mögé, a polcra.
Így az esti olvasáshoz kényelmesen kéznél lesznek az új könyvek.

Aztán végre sikerült nekem is ajándékközelbe jutni, és végre én is örülhettem.
Részint az ajándéknak, résszint annak, hogy a gyerekek végre nyugton hagynak.

No comments:

Post a Comment