Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Monday, June 22, 2009

Elveszlek feleségül!



És egy kastélyban fogunk lakni. Nekem koronás királyi ágyam lesz, Neked pedig rózsaszín pacis.


Fejtegette legnagyobbik fiam unokatestvérének a hétvégén. A frigyből azonban nem lesz semmi. És nemcsak a közeli rokonság miatt.
Mindenki tudja, hogy az ilyen óvodai ígérgetésekből nem sok szokott valóra válni.
Én például már egyszeres karácsonyi ajándék és kétszeres elvált asszony lennék, ha az összes felelőtlenül ígérgető mini Don Juan beváltotta volna a szavát.

Persze ne legyünk igazságtalanok a férfipalántákkal szembe, hiszen mi, nők is tettünk 5-6 éves korunkban (hát még később...!) felelőtlen ígéreteket a másik nem képviselőinek.
Nálam maradva el kell árulnom, hogy én egy ilyen hitegetés sorozat után végül is két szék között a pad alá estem.
Elsős voltam, amikor megígértem Z-nek (a történetben szereplő neveket, az érintettek érdekében megváltoztattuk), hogy ha nem Y-nak leszek a felesége, akkor biztosan hozzá megyek.
Aztán egy évre rá Z elköltözött, Y-nak pedig új menyasszonya akadt. Én meg ott maradtam egyedül.

De mindegy, kár a múlton keseregni.

No comments:

Post a Comment