Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Tuesday, March 31, 2009

Gyermek, munka, kölcsön



András természetesen nem a falat mossa, csak nem tudom elfordítani a videofelvétel

Dolgoztatom a gyerekeimet, egyszerű, kölcsönösségi alapon, hiszen ők is dolgoztatnak engem.
Tehát kvittek vagyunk.
Egy jó kapocsolat pedig a kölcsönös adok-kapokon alapul.
Azért persze vannak esetek, hogy nem pontosan azt adom vissza nekik, amit tőlük kapok.
Mert, pl. amikor a gyermekeim mérgesek rám, vagy igazságtalannak érzik valamely szidásomat, hisztiznek, vagy kiöltik rám a nyelvüket, esetleg "az nem igaz amit te mondasz" felkiáltással elvonulnak.
Nos én egyiket sem teszem. Én már felnőtt, érzelmein uralkodni képes ember vagyok. Ha valamelyik gyermekem felbosszant, nem dühöngök, nem rendezek jeleneteket, nem, én megőrzöm hidegvéremet, végigmérem a kölkömet és csak ennyit mondok neki:
"Anyád!"

No comments:

Post a Comment